Громадський бюджет – частина міського бюджету, яка виділяється на проєкти городян. Це свого роду демократичний процес, завдяки якому кожний мешканець територіальної громади може впливати на розподіл місцевого бюджету.
Платформа соціальних проєктів Be City долучилася до Громадського бюджету-2021 Бучанської МТГ:
Місією ГО “Платформа соціальних проєктів Be City” завжди була і є реалізація корисних соціальних проєктів у містах Буча та Ірпінь. Нам цікаві активні люди з інноваційними та ефективними ідеями покращення іміджу міського середовища. Для нас місто – це затишні місця, де люди зустрічаються, знайомляться, гуляють з дітьми, працюють або просто відпочивають. Таких локацій має бути настільки багато, аби кожен мешканець хотів знаходитися в них все частіше. Громадський бюджет націлений на покращення міського простору та створення саме таких місць, його ціль та цінність повністю співпадають з нашими, а отже – це нам цікаво.
Дизайнери, копірайтери, онлайн та офлайн спеціалісти долучилися до розробки візуальної частини рекламної кампанії. Перш за все команда визначилася з метою та ціллю рекламної кампанії: вона має бути впізнаваною, заохочувати одних місцевих мешканців подавати проєкти, а інших – голосувати за них. Рекламну кампанію ми вирішили розділити на 2 етапи.
Перший – на європейських прикладах створення якісних та ефективних міських просторів (Копенгаген, Бостон, Париж) продемонструвати мешканцям успішні кейси та заохотили до реалізації подібного у Бучанській МТГ. Другий етап – мотивація мешканців проголосувати за проєкти, які вони вважають цікавими та корисними для покращення публічного простору. Для обох етапів були розроблені:
Під час розробки рекламної кампанії команда вирішила вивчити психологію деяких кольорів і обрати той, який стане символом пошуку змін та відкриття нового. Жовтий колір – саме такий колір. Це дуже теплий та приємний відтінок, приховує в собі радість, надію, щастя. Часто є уособленням свободи, позбавлення від різноманітних обмежень та проблем. Згідно психологічних досліджень, у жовтих приміщеннях люди краще сприймають і запам’ятовують інформацію, а саме це нам і потрібно було: відкластися у пам`яті і заохотити до змін.
Команда спеціалістів ГО “Платформа соціальних проєктів Be City” долучилася до розробки рекламної кампанії не на комерційних умовах. Єдина винагорода, на яку було розраховано, – це донести до людей необхідність важливості змін міського простору, адже саме місто надає своїм мешканцям широкі можливості для підвищення свого інтелектуального і культурного рівня: хаби для молоді, зони відпочинку та рекреаційні об’єкти, сучасні спортивні та дитячі майданчики, бібліотеки, музеї створюють передумови для відпочинку і відновлення стійкої працездатності міських жителів.
Завдяки використанню спеціальних меседжів та каналів комунікацій під різні соціально-демографічні групи населення, рекламна кампанія закінчилася з гарними результатами:
Перемогли 6 проєктів (4 проєкти на сумму до 250 000 грн і 2 проєкти на сумму до 500 000 грн):
Для ГО “Платформа соціальних проєктів Be City” це був новий цікавий досвід співпраці з державною установою та авторами проєктів. Ця кампанія продемонструвала, що місцеві мешканці, громадські активісти і представники влади спроможні разом вирішувати неймовірно складні завдання на благо простих людей і задля творення якісного міського середовища.